Kategorie
Jak zostać influencerem - influencer marketing Marketing w internecie Media społecznościowe - social media marketing

Jak dodać link do InstaStory bez 10 tys. followersów. Sposób na Swipe Up

Nie zliczę nawet, ile razy dostałam od Was na Instagramie Migato pytanie: jak dodać link do InstaStory.

Chcesz dodać swipe up do swojej relacji na Instagramie, ale nie masz 10 tysięcy obserwujących? Poznaj prosty trik, dzięki któremu w łatwy sposób dodasz link do swojego InstaStory!

Jak dodać link do InstaStory

Gdy dodasz link do swojego Insta Story, osoby oglądające Twoją relację na Instagramie będą mogły przesunąć ekran w górę i przenieść się na wskazaną przez Ciebie stronę. To świetny sposób na przekierowanie ruchu np. na swojego bloga czy do sklepu internetowego.

Jak dodać swipe up do swojej relacji? Teoretycznie musisz mieć co najmniej 10 tysięcy obserwujących lub założony sklep na Instagramie, ALE… istnieje sposób na to, żeby przechytrzyć Instagrama i obejść to ograniczenie.

Obejrzyj krótki filmik poniżej, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zrobić swipe up na Instagramie nawet wtedy, gdy nikt (!) Cię nie obserwuje. Koniecznie zasuskrybuj też kanał MiGato na YouTubie, bo znajdziesz tam więcej tutoriali, porad i trików, dzięki którym wypromujesz się w Internecie.

Pamiętaj! Jeśli zapiszesz się do newslettera MiGato, będziesz dostawał paczki profesjonalnych grafik, które wykorzystasz na swoich profilach w mediach społecznościowych, blogach i stronach. I nie zapłacisz za to ani złotówki. Brzmi jak fajny prezent, prawda?

Masz pytanie dotyczące marketingu online? Zostaw je w komentarzu lub napisz do mnie. Posłuchaj podcastu Migato na Spotify, jeśli chcesz wiedzieć, jak zostać influencerem, zoptymalizować swoją stronę i zyskać nowych followersów. Znajdź mnie też na TikToku, Instagramie i YouTubie. Przy okazji koniecznie zajrzyj do Sklepu Migato i zacznij wymiatać w internecie.

Zapisz się na newsletter Migato Media. Darmowe grafiki do pobrania, porady SEO i jak zostać influencerem. Porady eksperta od mediów społecznościowych i marketingu online MigatoMedia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *